dijous, 31 de desembre del 2009

PETIT HOMENATGE AL 2009

I malgrat no ho faci mai, avui escriuré dos articles. Avui arriba el cap d’any i és moment de fer balanç i pensar i programar aspectes per l’any vinent. Aquests dies estic de vacances i abans de marxar li vaig dir al meu cap que podíem i que havíem d’estar molt contents, hem d’estar-ho perquè hem pogut acabar l’any i en certs moments es veia difícil el tema.
Sense cap dubte ha estat un any molt estrany. Crec que el recordaré a nivell professional m’he trobat amb una crisi dins el meu despatx i he hagut de fer coses que mai hagués pensat. He fet coses bé i d’altres no tant, he contractat més de 120 treballadors havent després de finalitzar els seus contractes (amb la dificultat que representa) he vist accidents (fracassant amb el meu intent de no tenir accidents greus) he vist gent de genolls demanant feina i he hagut de convèncer a famílies que calia apretar-se la butxaca per tal de seguir caminant tots plegats.
A nivell familiar tot ha estat més o menys fàcil, això no vol dir que es visqui el dia a dia com a flor si violes, sempre hi ha coses, però tot es porta amb el cansament que significa el dia a dia i el que aporten els nens. M’adono que els nens es fan grans, es fan més comunicatius, i amb el temps deixaré de ser el seu super heroi per a ser un pare, jo seré per a ells més humà i ells per a mi segurament també. Vaig veient també les seves errades, fruit en part de les que jo he comés.
A nivell personal crec que m’ha servit per crear bases més solides de cap a on vull anar, he viscut les coses de forma reposada , amb pressió però reposada, m’he estabilitzat i he assumit canvis a la meva vida que m’han servit de molt. Sóc conscient del camí que hem queda, que estic lluny del meu objectiu, accepto les meves errades i sobretot les meves contradiccions com a part del meu jo, però lluito per millorar-ho i per tant superar-les.
Estic content de la gent que m’ha acompanyat durant tot el 2009, de la família, del amics, dels companys, tots aporten i han aportat alguna cosa en mi durant el 2009, molts que tinc cada dia en el meu context i altres encara que faci temps que no sé res, m’han ajudat en arribar on estic ara.
Pel 2010 tinc esperances, visc amb esperances i reptes importants. A nivell professional seguir lluitant i pensar que el mal de cap s’acabarà i tornarem a les aigües més o menys calmades de fa anys. A nivell familiar hem de seguir caminant i millorant el clima, intentant aportar pau en els moments més tensos i evitar aportar jo mals moments. Anirem veient l’evolució de l’àvia i estarem preparats per a tot ajudant a qui faci falta.
Fa un any no hagués dit que estaria corrent curses i ara ja em veieu... 365 dies donen per a molt, i tot començar a canviar de cop, confio en seguir treballant per millorar-me, per a ser millor en el meu camí. Seguiré pensant amb el meu projecte solidari, amb millorar corrent també... i amb mil coses que sortiran
Us vull agrair a tots el meu 2009, el fet d’haver-me acompanyat, gràcies per tot. I lamento quan no he estat afortunat, quan no he dit la paraula adequada ni he estat en el lloc ni moment que feia falta..... DISCULPIN LES MOLESTIES ESTEM TREBALLANT TAMBÉ PER VOSTÉ