divendres, 28 de novembre del 2008

EL SOMNI D'UNA NIT DE TARDOR...

Avui és un gran dia, jo ho crec. Els somnis està bé tenir-los però més m’agraden fer-los realitat, lluito perquè els somnis existeixin i del dia d’avui no és que en pensi fer un sinó vull gaudir del somni que es fa realitat.
No ens adonem però la majoria de nosaltres vivim en allò que un dia varem somiar, d’acord no s’han complert totes les expectatives però segurament estem més a prop del 100% que no pas del 50%.
Avui seguiré vivint el meu somni acompanyat de la gent que m’estima i adonant-me que he somiat amb molta gent que avui passarà per la meva vida.
Dormir està molt bé, somiar m’encanta, però a partir d’aquí haig de treballar per fer dels meus somnis una realitat, és així com aconseguirem no fer un mal son la nostra realitat. No hi ha prou amb somiar però és el primer pas per fer realitat els nostres somnis.
Tots somiem.... ara depèn de nosaltres aixecar-nos i fer realitat els nostre somnis.. o simplement adonar-nos que fa temps que vivim en aquell que un dia varem somiar