dimarts, 10 de març del 2009

LA COCACOLA DE LA TORTUGA



Em van enviar un mail amb l’anunci de cocacola, tenia molt clar que volia que estigués al meu bloc i avui he considerat que era bon dia.
Avui he començat el llibre de la saviesa de la tortuga, un llibre que et fa valorar el temps, el fet de dominar-ho controlar-ho i que no sigui ell que s’imposi, que t’obligui a fer moltes coses que tan sols tingui com a fi el fet de fer i no pas de sentir. Tothom comenta que relatiu que és el temps, com a un nen el rellotge li va molt més lent que a una persona gran, com de jove et pots permetre perdre el temps i quan ets gran tot ho valores de forma diferent.
L’anunci de la Cocacola ens arriba a tothom, veient els consells d’una persona de més de 100 anys, però al acabar que fem? No canviem res, seguim perdent el temps amb les mateixes tonteries, amb les mateixes angoixes, amb por en donar amor, en por de no ser del tot sincer, en decidir amagar sentiments i dir el que realment voldríem, en voler sentir amor i transmetre’l. La gent gran es tornen més sensibles en el present i més insensibles en el que han viscut en el passat. Expressen l’amor i fins i tot l’enuig en un instant i tan sols els frena la cara de deasaprovament de la gent més jove.
Potser avui és un gran dia per aprofitar-lo, però no fent mil coses, sinó sentint tot allò que vaig a fer, compartint una rialla, una conversa, un viatge, o un record. Viuré sentint la sort que tinc de viure la vida que porto, adonant-me de la gent que m’acompanya i que vol ser acompanyada per mi. No em preocuparé d’allà on no he arribat ni de qui no m’acompanya, sinó treballaré per aconseguir noves fites i ho faré gaudint de cada nou pas. Viure gaudint, però no volent perdre el temps en discussions, en converses estèrils ni res que no m’aporti una rialla i alegria.
He trobat un enllaç que també el voldria compartir amb vosaltres... http://www.destapalafelicidad.es/