divendres, 20 de novembre del 2009

FEM AL REVES BOB ??





Avui començo l’escrit parlant-vos de dues reflexions, una que va fer en el seu temps Robin Sharma sobre que a la vida un pot ser com Bob Esponja o com Igor de winnie the pooh. I ho faré segons Paul walzlawick en el seu llibre l’art d’amargar-se la vida.
Ell explica les coses com ho podria fer jo, però al reves. Indicant quina sort és la de viure amargat, a fi i acomptes els llibres de pena i tristor i fins i tot les pel•lícules de més èxit són aquelles on es veuen penes, ja que ens fan veure que bé que estem nosaltres.
Així, com deia, a la vida podem escollir sentir-la i viure-la o com en Bob Esponja (tot el dia rient, optimista, mirant les coses positives de la vida) o com Igor (pessimista i pensant que tot lo dolent li passa a ell etc.)
No te color no? Per què haig de voler veure durant cap de setmana, o quan sigui, a Bob Esponja? Per fer-me veure el canto positiu de les coses, indicar-me com es pot donar la volta a tot el que em passa i alló que sembla negatiu ell ho acaba fent positiu?
Si hem decidit viure una vida amargada ens hem de decantar per Igor, si, si us plau, inteta-ho. Desperta mirant el sol i pensant ufff quans nuvols, o que poc que m'agrada el dia, i segueix pensant que avui tot m’anirà malament i fulanito és tonto l’altre invencil i a sobre em volen fer la vida impossible. Perquè la vida no val res, és una conxorxa contra mi.
Per ser uns autèntics amargats està clar cap on tenim que anar, a part és fàcil, és molt fàcil ser un bon amargat, no cal fer gaire cosa, precisament, no cal esforços, no ens hem de cansar, i pensar lo just, tan sols has de reflexionar dient que la gent que pensa i s’adona que no viu no guanya res, perd el temps, es com voler canviar les coses, per a que, al reves, no perdis el temps, ens ha tocat aquesta vida doncs a sobreviure i punt. Mira en Bob Esponja intentant estar sempre content, fent amics, mira que és tonto que no veu que no aporta res a la vida???’ aquesta bogeria d’intentar ser feliços que aporta, jo crec que res, mes val estar a casa i anar criticant perquè aquest món no val res, el meu treball no aporta res, el meu cap és un ... i els meus companys.. i aquell és un pilota i van en contra meva, normal ells són uns inútils.. ufff tan sols son les cinc de la tarda a veure si fan alguna cosa per la tele i ens podem anar a dormir ja pensant en demà.. Ai ja és de bon mati i ara m’haig de despertar? Per anar a treballar?.....
Veus que fàcil és viure amargat? has pensat alguna vegada això? és el que vols?

Ara escull... vols viure la vida com un amargat??? Realment és fàcil... vols viure com en Bob Esponja (optimisme, rauxa) o com Igor(pesimista, trist) . DECIDEIX I ACTUAN EN CONSEQÜÈNCIA

2 comentaris:

Babunski ha dit...

Però l avida és la que és. Ni una cosa ni l'altra, simplement és.

EDUARD ha dit...

es cert es com es pero de nosaltres depen de com ens la prenguem. I fins i tot quines accions prenguem.