dimecres, 1 d’octubre del 2008

Vull deixar de tenir problemes.


Estava ara pensant en enganxar un cartell al meu despatx que fiqués. No vinguis amb problemes, vine amb reptes i junts trobarem una lliçó.
Segurament no ho escriuré, el meu despatx és massa petit per permetre’m gaires floritures i acabo el dia amb mil papers a sobre.
Avui es preveu un dia complicat, el que tenia previst per ahir al final va ser canviat, tinc un repte molt important i això està per sobre de tot, estic intranquil, però emocionat, sé que tinc molta feina però l’objectiu d’avui és clar, sortir amb una feina molt ben feta I per què aquesta obsessió? Haig de ficar tot el meu esforç en aconseguir que ens adjudiquin l’obra de Sitges, 100 famílies viuran millor si aconseguim aquesta obra. Clar que no tot depèn de mi, tan de bo, les responsabilitats no em fan por, perquè aquestes volen dir que jo puc controlar la majoria dels factors. És en aquests moments de dificultats que veus a la gent, veus com reacciona. És ara que haig de demostrar a mi i a tothom, que es pot comptar amb mi, que una bona feina és una bona feina.
He demanat ajut per poder fer part de la meva tasca, això complica més l’organització perquè has de congeniar les agendes, tot sol no podria o faria les coses normals, i no les vull, guanyarem si som millors, si som excel·lents. Avui és un gran dia perquè estic convençut que me’n en sortiré, a fi i acomptes ho he fet sempre, a més, avui aprendré noves coses, haig de ser una superesponja avui, i demà a les 9 del matí presenti tal projecte que ens ajudi aconseguir el nostre objectiu.
L’objectiu va més enllà de l’adjudicació d’una obra, és el benestar d’una població, de la gent que hi pugui anar i sobretot de les 100 famílies que formen part de l’empresa. Quin gran repte, quina gran oportunitat que m’espera avui, gràcies a tothom que avui m’ajudi en la meva tasca, gràcies a tothom que m’ensenya coses, em cal saber més molt més. Gràcies a Déu pel dia que tindré avui, perquè sé que serà un dia especial, ah i els pals a les rodes? Tan sols seran nous reptes que els superaré. Res ens pot frenar!!!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola a tots em dic Lewis, gràcies a la gran home de totes les persones que ell és l'home més gran que he vist des que vaig arribar a aquest món estava frustrat però una bon dia que acabo de dir em va deixar anar a la Internet pel que em vaig trobar el bon fer d'aquest gran home les grans Dr. Angeles, així que va contactar amb ell perquè m'ajudi a portar de tornada al meu ex amant i va dir és aquest el problema i em va dir que sí, llavors em va dir a mi mateix que acaba d'alliberar el portarà 3 dies per portar de tornada després que li vaig donar tot el que requereix vaig esperar fins als 3 dies van venir i que fidel dia vaig veure alguns trucar a la porta que vaig fer em vaig trobar, el meu ex amant que va començar demanant perdó Així és com jo tinc al meu ex a través de les grans Dr. àngels, et va aconsellar recórrer a ell en qualsevol tipus de problema com:

1) si vostè vol que el seu ex amant de tornada
2) que vol ser ric
3) si vostè sempre té malsons
4) vol amarrar el seu marit / esposa a ser teva per sempre
5) Atenció a base d'herbes
6) L'ajuda financera
7) que desitja ser promogut a la seva oficina.
8) has estat estafat i volgut recuperar els diners perduts

I qualsevol altre problema que enfronten a la vida. Poseu-vos en contacte amb Dr Angeles a través de: theangelsofsolution@outlook.com